Časté dotazy

FAQ

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Proč mám volit Ambrox pro návrh a realizaci mého projektu?

Patříme do mezinárodní skupiny. Jsme výrobcem, dodavatelem a znalcem v oboru. Aplikaci společně zanalyzujeme, navrhneme řešení a zrealizujeme včetně potřebné dokumentace. Poskytneme Vám autorizovaný servis i na mezinárodní úrovni vlastními servisními techniky.
Více o Ambrox →

Jak zabezpečujete kontrolu a management kvality?

Ambrox je od roku 2017 pravidelně auditovanou společností interními i externími auditory ČEZ a splňuje požadavky na systém řízení dle Atomového zákona č.263/2016 Sb., vyhlášky SÚJB č.408/2016 Sb., o požadavcích na systém řízení, a je kvalifikovaným dodavatelem s oprávněním.

 

Můžu na webových stránkách vybrat správné zařízení pro mojí aplikaci sám?

Nikoli. Každý proces je specifický a tomu odpovídá i doporučené zařízení. Proces návrhu je komplexní. Po technickém porozumění daného zařízení je klíčová i znalost procesu, kterou naši kolegové disponují. Celou problematiku proto nelze vyřešit univerzálním selekčním programem, či návodem. Naopak, bylo by toto značně zavádějící.
Poptávka →

Koho mám kontaktovat s poptávkou zařízení nebo servisu?

V případě, že jste alokován v Čechách, Vaší kontaktní osobou je pan Martin Bouša. Co se týče Moravy, je to pan Pavel Smítal a pan Miroslav Lukčo. Zákazníky na Slovensku podporuje pan Radovan Skyba. Kontaktujte je i v případě potřeby využití servisu. Disponujeme třemi servisními středisky PRAHA, BRNO, ŠAĽA (SK). Kontakty →

Která data musím poskytnout pro návrh čerpadla?

Po vyplnění kontaktního formuláře, nebo kontaktování naší kanceláře telefonicky, či mailem, se Vám neprodleně poté bude věnovat jeden z našich kolegů, popřípadě celý tým. Připravit si je potřeba základní údaje: Popis aplikace, Požadovaný průtok, Požadovaný tlak. Tyto údaje budou stačit pro zahájení společného jednání a sběru dalších potřebných dat. Neméně důležité jsou taky přímé zkušenosti Vás, jakožto provozovatele, které pomůžou věc společně analyzovat.
Formulář poptávky →

Jak probíhá samotný servis?

Po zaslání požadavku o servis primárně směřujeme k tomu, aby bylo zařízení zasláno na jednu z našich dílen. Tam v prvním kroku dojde k analýze poškození a návrhu opravy. Až po návrhu opravy a objednání, bude servis proveden. V případě, že je nutné servis provést přímo na místě, je nutné počítat s vyššími náklady. Bez předešlé analýzy lze totiž pouze stěží určit rozsah poškození a tedy i díly potřebné k výměně. Čili se servisní zásah zpravidla skládá ze dvou návštěv.

Používáte pouze originální náhradní díly?

Ano, taky. V případě, že je poškozený díl opravitelný, nabízíme možnost opravy dílu se stejnou zárukou jak při dodávce zcela nových dílů. V takovém případě uživatel ušetří až 80% nákladů spjatých s opravou.
Více o náhradních dílech →

Jak je to se zárukou pokud je zařízení dodáno do zahraničí.

Společnost Ambrox je členem mezinárodní skupiny PS Flowtech Group a je zároveň partnerem ASCO Group. Disponujeme skupinou vlastních zahraničních poboček a taky zastoupením v mnoha krajinách, kde je vždy poskytována podpora vlastními servisními techniky u úrovně autorizovaného servisu.
PS Flowtech Group →

Lze zajistit specifické certifikáty např. TP TC pro Bělorusko, Rusko, Kazachstán a další postsovětské republiky?

Ano. Námi dodávané produkty disponují potřebnou certifikací. Navíc jsme schopni Vás podpořit při certifikaci vašich produktů u tamních úřadů a dopomoci realizaci projektu.
Kontaktujte nás →

Jaké jsou smluvní podmínky v případě objednání zařízení?

Všechny obchodní případy společnosti se řídí Ambrox VOP. Pro zobrazení klikni zde.
VOP ke stažení →

KONTAKT

Nenašli jste co hledáte, kontaktujte naše pracovníky

Kontaktujte AMBROX

Pro Váš dotaz použijte prosím náš kontaktní formulář. Odpovědné oddělení vás bude kontaktovat.

Od počátečního poradenství, plánování, instalace, provozu a údržby až po servis: AMBROX je vám k dispozici, aby vám pomohlo po celou dobu životnosti vašeho systému. Naše služby pomáhají dosáhnout nejvyšší dostupnosti zařízení a optimálního výkonu po celou dobu životnosti našich produktů. Technická a provozní podpora je k dispozici 24/7 a často využívá vzdálené diagnostické nástroje k urychlení doby odezvy a minimalizaci cestovních nákladů.